bedrijfsboeken

Elk bedrijf heeft een eigen verhaal. Waar komen wij vandaan? Wie stonden er aan de basis van waar wij nu staan? Hoe zie ik de toekomst van mijn bedrijf? Wat is mijn verhaal tegenover mijn leveranciers en afnemers? Het zijn vragen die beantwoord worden in een bedrijfsboek. Dat is niet alleen waardevol omdat elk uniek verhaal gekend mag worden. Het is ook belangrijk voor het verhaal dat anderen over jouw bedrijf te horen krijgen, en hoe jouw bedrijf wordt gezien en op waarde geschat. Een verhaal dat het waard is om verteld te worden.

Natuurlijk kan een jubileum de aanleiding zijn voor de publicatie van een bedrijfsboek. Toch verdient de rijke geschiedenis van het bedrijf het dat het altijd verteld wordt. Bijvoorbeeld in een eerste klantgesprek waarna je de geschiedenis van het bedrijf in boekvorm kunt overhandigen of in een nieuwjaarstoespraak tot de medewerkers. Slaat het bedrijf een nieuwe koers in?  Is er sprake van een acquisitie? Vertrekt iemand op een cruciale positie? Een bedrijfsboek is een tijdloos vehikel dat een nieuw perspectief op de werkelijkheid schetst.

 


Wij werken samen met een netwerkteam van tekstschrijvers, fotografen, videomakers, illustrators, stylisten, cartoonisten, grafisch designers en drukkers om jouw ondernemersverhaal voor het voetlicht te brengen. Dat kan in een bedrijfsboek, jaarboek of jubileumboek, een jaarverslag, een brochure, bedrijfsvideo, personeelsmagazine of nieuwsbrief.

 

 

  • Bedrijfsboek
    De geschiedenis, het heden en de toekomst van het bedrijf in een verhaal verteld.
  • Jaarboek
    Een geïllustreerd overzicht dat verhaalt van de belangrijkste gebeurtenissen in het voorbije jaar.
  • Jubileumboek
    Een 10-25-50-100-jarig jubileum is de bijzondere aanleiding om het verhaal van het bedrijf te vertellen. Een rijk geïllustreerd cadeau dat een herinnering vastlegt, een cadeau voor medewerkers en klanten.
  • Bedrijfsbrochure
    Het verhaal van de onderneming bondig verteld in een geïllustreerde brochure om aan klanten mee te geven.
  • Jaarverslag
    Vertel de spraakmakende gebeurtenissen van het afgelopen jaar aan de stakeholders.
  • Personeelsmagazine en nieuwsbrief
    Houdt het personeel periodiek op de hoogte van wat er in de organisatie speelt.
  • Bedrijfsvideo
    Brengt de unieke positie van het bedrijf verhalend in beeld.